κάποιος μου είπε: "μην αργείς..ίσως να ειν' αυτή η τελευταία βραδυά της γης.."



Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2012

-^-^-^-^-

Σήμερα τρέχουν οι σκέψεις με ταχύτητα ιλιγγιώδη
τα δάχτυλά μου τρέμουν και δε μπορούν να γράψουν
Δεν έχω πιει πολλούς καφέδες, τ'ορκίζομαι

Πόσο αλλιώτικες μέρες ξημερώνουν για όλους μας
τη μία μακαρίζουμε τη ζωή που ζούμε
και την άλλη την καταριόμαστε

και τίποτε ποτέ δεν είναι αρκετό

καινούριοι άνθρωποι και παλιοί
μπλεγμένοι σε ένα ξέφρενο χορό

κι εγώ δεν ξέρω
μακάρι να ήξερα

αν είμαι παλιά ή καινούρια 

κι όλο τρέχω να προλάβω
να ζήσω

Και πάλι δε μπορώ να πω αυτά που θέλω
θα ήθελα να αδειάσω το μυαλό μου πάνω στο τραπέζι
και να δω πια τι τρέχει εκεί μέσα
ποιες απ'όλες τις νευρώσεις βραχυκύκλωσαν σήμερα

μα ρίχνει και τόση βροχή έξω, να μου πεις
λογικό δεν είναι;

Κάτι θέλω να πω, κάτι έχω να πω
τι όμως; τι;  

νιώθω μια υπερένταση σήμερα
μια μανία
είναι χαρά; είναι λύπη;
ό,τι και να'ναι, είναι σίγουρα ζωή.

Μεγαλώσαμε πια
ας κυνηγήσουμε το χρόνο
ας ζήσουμε όλα αυτά που δεν τολμήσαμε

μα τι λέω;
εγώ δεν έχω μεγαλώσει και τόσο πολύ πια

ή μήπως έχω;

1 σχόλιο: