κάποιος μου είπε: "μην αργείς..ίσως να ειν' αυτή η τελευταία βραδυά της γης.."



Δευτέρα, 7 Νοεμβρίου 2011

το αντίο πάντα αντίο θα σημαίνει*

Κρύα βαγόνια, μπλε, κίτρινα, ζωγραφισμένα και βρώμικα

Κάπου αλλού, ένα δωμάτιο γεμάτο καπνό και λήθη
ή μάλλον την προσπάθεια αυτής
"λένε πως, στους σταθμούς των τραίνων δεν πρέπει να κοιτάς πίσω..είναι σα να δίνεις την υπόσχεση πως θα ξαναγυρίσεις.."
Εσύ πάντα με σωστή τακτική, ποτέ σου δεν κοιτούσες πίσω, ούτε καν έξω απ' το τζάμι
κι ας περίμενα να με κοιτάξεις για μια στιγμή και να σου πω με τα μάτια πως όλα θα πάνε καλά,
πως τίποτα δεν τέλειωσε, πως είναι απλά άλλος ένας αποχαιρετισμός
για λίγο

Σβησμένα αποτσίγαρα ένα σωρό, πνιγιρή ατμόσφαιρα
ένα μισο-άδειο μπουκάλι κόκκινο, γλυκό, κρασί, μια μυρωδιά από κάτι που καίγεται
κι η αίσθηση της καταστροφής

Προσπάθησες να κρύψεις καλά το τέλος
χαμήλωσες τα μάτια κι ύστερα αλλού έστρεψες το πρόσωπο
έστριψες ένα τσιγάρο και δίχως άλλη λέξη ανέβηκες στο τραίνο

Μήτε αντίο ή ένα στερνό φιλί, σα να μην υπήρξε αποχαιρετισμός
κι εκείνο το κρύο που δεν το βλέπεις μα το νιώθεις ως το κόκαλο

Καλύτερα να είχες αρπάξει ένα μαχαίρι και να το κάρφωνες κάπου,
πάνω μου,
λιγότερα θα μου 'χες πάρει

Καλύτερα να μην ερχόσουνα..Σου το 'χα πει θυμάσαι;
"Είναι ετοιρρόπο το σπίτι, οι πόρτες μου δεν κλείνουν καλά, τα παραθυρόφυλλα χτυπάνε το βράδυ απ' τον αέρα"..αφίλοξενο μέρος για να περάσεις μια νύχτα, πόσο μάλλον περισσότερες..
Κι εσύ τι μου 'χες πει, θυμάσαι; Πώς οι ταξιδιώτες κοιμούνται στους αγρούς κατάχαμα, με κρύο, βροχή κι αέρα και πως μια σκεπή είναι ανέλπιστη..
Μα στο 'χα πει, είν' εύκολο να μπεις, το δύσκολο είναι να διαβείς το κατώφλι του γυρισμού..





Τώρα σε ζητάνε τα ξέστρωτα κρεβάτια του πάνω ορόφου και τα φαντάσματά μου που δε βρίσκουν ησυχία..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου