κάποιος μου είπε: "μην αργείς..ίσως να ειν' αυτή η τελευταία βραδυά της γης.."



Κυριακή, 3 Ιουλίου 2011

υποσχέσεις*

Καλύτερα να μην ερχόσουνα
να μην άνοιγες την παλιά ξύλινη πόρτα
Καλύτερα να έμενες μακριά
πίσω από το μεγάλο φράχτη

Καλύτερα να μην ερχόσουνα
ποτέ ξανά
υπάρχει λόγος για την ταμπέλα στην εξώπορτα
με τα μεγάλα κόκκινα γράμματα 
"ΑΚΑΤΟΙΚΗΤΟ"

Καλύτερα να μην πλησίαζες
τα πατώματά μου τρίζουν
οι πόρτες μου δεν κλείνουν καλά
και τα παραθυρόφυλλα χτυπάνε το βράδυ απ'τον αέρα

Καλύτερα να μην έμπαινες στο σαλόνι
γέμισε αράχνες
Και οι τοίχοι έχουν γκριζάρει
η παλιά ταπετσαρία ξέφτυσε

Μην ανέβεις στο πάνω πάτωμα
μην μπεις στα υπνοδωμάτια
αυτά δεν ξέρω καν πως δείχνουν
δεν τολμώ πια να στρέφω το βλέμμα μου σ' αυτά
μα κάτι μου λέει πως είναι χειρότερα απ'το σαλόνι

Μακάρι να έφευγες
τις πρώτες μέρες που τριγύριζες στον κήπο
ανησυχούσα - μα δε φοβόμουν
έλεγα θα τρομάξει και θα φύγει
Εκείνα τα κόκκινα τριαντάφυλλα φταίνε
τι θρασύτατα λουλούδια, τι εγωιστικά
τραβούν το βλέμμα, έκαναν όμορφο τον κήπο
κι έμεινες να τα κοιτάς με θαυμασμό
Κι έπειτα εκείνη η βροχή
και το κακό έγινε

Μακάρι να είχες φύγει
Εκείνο το πρώτο βράδυ
τρομοκρατήθηκα
είχε καιρό κάποιος να κάτσει στον παλιό καναπέ
ή να ανάψει το ξεχασμένο τζάκι
- είχα ξεχάσει την όψη της φωτιάς
τη μυρωδιά του ξύλου που καίγεται
τη ζεστασιά -

Μακάρι να φύγεις το πρωί
δε θα αντέξω άλλη νύχτα να φυσάω μανιασμένα
για να σε τρομάξω
- ούτε ένα φάντασμα δε μου έκανε ποτέ τη χάρη -





Δε θέλω να συνηθίσω τα βήματα σου στις σκάλες
 αν σε συνηθίσω, οι αράχνες θα πεθάνουν, οι τοίχοι θα γίνουν πολύχρωμοι, ο κήπος θα βλαστήσει
- ακόμα πιο πολύ -
κι εσύ τότε θα μείνεις, θα ανοίξεις τα παράθυρα, θα μπει το φως 
κι εγώ έχω συνηθίσει το σκοτάδι

11 σχόλια:

  1. χαίρομαι..αυτό σημαίνει πως περνάει ακριβώς αυτό που αισθάνομαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανω που εμαθα στη σιωπη ξεκινησε να βρεχει... Ανατριχιασα επισης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χθες έγινε, τη νύχτα. Χθες ήξερα επιτέλους. Κατάλαβα ότι δεν έπρεπε καν να πλησιάσω το σπίτι σου, ότι δεν είμαι για σένα και δε θα γίνω ποτέ. Χθες η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει τόσο δυνατά που νόμιζα ότι γινόταν σεισμός. Και ξέρεις γιατί? Όχι γιατί φεύγεις, μ' αυτό είμαι εντάξει. Γιατί το ένιωσε ότι δε θα σ' έχει ποτέ. Λες κι έχει ποτέ ό,τι θέλει. Εγώ θα σ' έχω όμως, γιατί είσαι καλή και το ξέρω ότι δε θα μ' αφήσεις, εκτός αν το κάνω εγώ. Αλλά δε θέλω να σου υποσχεθώ ότι δε θα το κάνω. Και, πράγματι, τα τριαντάφυλλα τραβάνε. Εμένα τουλάχιστον σίγουρα. Υπάρχουν όμως τόσα λουλούδια εκεί έξω, που δεν τα έχω δει καν και δεν ξέρω γι' αυτά. Πού θα πάει, θα βρω άλλο αγαπημένο.. (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δε χρειάζεται να βρεις άλλο αγαπημένο λουλούδι. Κάπου θα υπάρχει ένας κήπος με τριαντάφυλλα ομορφότερος από αυτόν που περιβάλλει..εκείνο το ετοιμόρροπο σπίτι.
    Απλά μη μπεις σ'αυτό το σπίτι..μην περάσεις το κατώφλι. Τα δοκάρια πέφτουν μέρα με τη μέρα. Δεν είναι ασφαλές. Τρέξε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Mmm, kati exei omws auto to spiti to elkustiko,to musthrio p se elkuei..kati to mayiko 8a eleya,k dustuxws dn mporeis na to eley3eis auto..Follow your heart,no-matter what..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μερικές οι φορές η καρδιά οδηγεί σε επικίνδυνα μονοπάτια..κάποιοι άνθρωποι απλά δεν είναι γραφτό να συνυπάρχουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Merikoi elkontai apo tn kinduno k dn tous noizoun oi sunepeies..Ean dn htan yrafto na sunhparxoun dn 8a erxontan se epafh tn prwth fora p ynwristhkan..Kapoies fores prepei na prospa8oume k na diekdikoume auto p 8eloume oso xamhla k an peutoume,osh lasph k an fame.. k otan 8eloun k oi duo tpt dn mpainei empodio,oute h moira..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όλη μας τη ζωή την περνάμε κάνοντας πράγματα ασφαλή. Δε λέω, πολλά είναι καλά, απλώς άλλα σου στερούν αυτό που θέλεις να κάνεις. Δεν αξίζει αν νιώθεις κάτι τόσο δυνατό να μπεις στο σπίτι έστω κι αν είναι ετοιμόρροπο? -εγώ, γράφω με ελληνικά..-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Α, και έχει δίκιο ο/η αποπάνω. Η μοίρα έρχεται και σε κάνει κομμάτια όταν θέλει μόνο ο ένας. :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή