κάποιος μου είπε: "μην αργείς..ίσως να ειν' αυτή η τελευταία βραδυά της γης.."



Τετάρτη, 29 Ιουνίου 2011

*without you I'm nothing at all.

κάθε βράδυ περπατάω αργά στα άδεια σοκάκια
υγρά και σκοτεινά
σαν τα όνειρα που βλέπω μερικές φορές

πες μου, όταν σε ψάχνω, δεν το νιώθεις;
ξέρω πως δεν ακούς πια τη φωνή μου όταν ψιθυρίζει το όνομά σου
- αυτο το συνήθισα -
μα πες μου, δε το νιώθεις;
γιατί κάθε που σε ζητάω, ο ουρανός γίνεται μωβ
η θάλασσα αγριέυει, το θρόισμα των φύλλων είναι διαφορετικό
το ξέρω γιατί .. γιατί το είχα ακούσει κάποτε
τότε που έμενες απλά δυο βήματα μακριά
τότε που ξεχνιόσουν  καμιά φορά και με κοιτούσες στα μάτια
και μετά τρομαγμένος απέστρεφες το βλέμα
μην τάχα είδα κάτι που δεν έπρεπε

κάποτε φοβόμουν το θάνατο
τον έρωτα, τον πόνο
- κάθετι έντονο -
τώρα το μόνο που φοβάμαι είν' ο εαυτός μου

όχι, μην ακούς τι λέω
πάλι ψέμματα
- φοβάμαι πως αν αντιμετωπίσω την αλήθεια θα δω πίσω από εμένα παντού εσένα -
αλλά ναι, 
αυτό που φοβάμαι πιο πολύ είναι μη σε χάσω
. . .
και καμιά μέρα που αρχίζει και τελειώνει δίπλα σου
δεν το κάνει πιο εύκολο
ή έστω λιγότερο δύσκολο






περιμένω ακόμα εκείνη τη νύχτα που θα κοιμηθώ ήρεμα και 
δίχως όνειρα, ξεκούραστη θα ανοίξω τα μάτια σε μια νέα μέρα, 
σε έναν κόσμο που δε θα υπάρχουν πια εγώ ή εσύ παρά μονάχα ένα απλό "εμείς"

3 σχόλια:

  1. So true...but nothing you can do...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήμουν εκεί, και τα ένιωσα όλα αυτά,και πέρασα απο όλα αυτά τα σκοτεινά σοκάκια.Και σε έψαχνα,μα τελικά δεν ήρθες.Και πίστεψα πως ίσως τελικά δεν έψαχνα εσένα.Όμως ακόμα σε συναντώ στα όνειρά μου και που και που ξυπνάει μεσα μου η ελπίδα για να σβήσει αμέσως μετά,είναι η ασπίδα που ανέπτυξα βλέπεις για να μην πληγώνομαι,όπως τόσες φορές στο παρελθόν και ακόμα και τώρα συνέχεια.Ελπίζω οι δρόμοι μας μόνο σύντομα να συναντηθούνε ξανά,πρίν είναι αργά,γιατί όσο είσαι στην ζωή μου,ο πραγματικός εαυτός σου,την γεμίζεις φώς.Και ας μην μου δίνεις σημασία, είτε σαν φίλη είτε σαν εχθρός.Μόνο με την ελπίδα πια, μάκαρι αυτά που λες και ευχόμαστε να βγούν αληθινά.Αρκεί να είναι αυτά που ευχόμαστε και θέλουμε πραγματικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή