κάποιος μου είπε: "μην αργείς..ίσως να ειν' αυτή η τελευταία βραδυά της γης.."



Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2011

δημιουργική μέρα*

εγώ..
εγώ δε θα έπρεπε να κάθομαι σ' αυτήν την παλιά πολυθρόνα
δυο αιώνες τώρα
εγώ δεν ταιριάζω σ' αυτό το τοπίο
- το δίχως εσένα -
ούτε καν αντέχω να σταθώ όρθια δίπλα στο παράθυρο

εγώ..
εγώ θα έπρεπε να μπορώ να σ' αγγίζω 
και να σου γεμίζω τις χούφτες πετραδάκια
να κολυμπάω μαζί σου και να σε βρέχω 
χωρίς να με νοιάζει ποιος κοιτάζει μακριά απ' την ακτή
εγώ δεν ανήκω πια 
πουθενά

κι εσύ..
εσύ θα 'πρεπε απλά να 'σουν εδώ..



πες μου τι να τα κάνω τα λουλούδια που άφησες στο βάζο;
να τα πετάξω μήπως γιατί μαράθηκαν;
τότε θα έπρεπε να πετάξω κι εμένα
και το μικρό χρυσόψαρο που άφησες στη γυάλα;
ποιος θα το ταΐσει τώρα που εγώ δεν έχω χέρια;
- δε σου είπα, τα έκοψα χτες, για σένα..
τι να τα κάνω αν δε σε αγκαλιάζουν; -
ναι, νομίζω, άφησες εκκρεμότητες

γι' αυτό έλα, γύρνα πίσω
έστω για ένα λεπτό
μου φτάνει για να σε πείσω πως έχω αλλάξει
μάκρυνα τα μαλλιά μου
έραψα ένα στραβό χαμόγελο στο στόμα
και δε θα με δεις ξανά ποτέ λυπημένη
μονάχα γύρνα
έστω για να μου δέσεις τους καρπούς
δεν ξέρω πόσο αίμα έχει μείνει








 ή τουλάχιστον γύρνα για να μου πεις, τι να τα κάνω τ' αστέρια αφού λείπεις..

2 σχόλια:

  1. Xameno sthn abusso einai katadikasmeno to karabi ths zwhs dhxws ton faro ths ayaphs...Katadikasmenos na polema monos me ta koimata o an8rwpos dixws thn freyata tis filias...

    ΑπάντησηΔιαγραφή