κάποιος μου είπε: "μην αργείς..ίσως να ειν' αυτή η τελευταία βραδυά της γης.."



Κυριακή, 12 Ιουνίου 2011

αυτά που κανείς δεν ξέρει*

κι ο Έρωτας μου λες είναι Επανάσταση
κι εγώ τρέχω γελώντας
ξυπόλητη στα καλντερίμια του Παρισιού

ψάχνουμε το χαμένο βασιλιά μου 'παν τα παιδιά χτες το απόγευμα
και ποτέ άλλοτε δεν ένιωσα πιο έντονα ότι βρίσκομαι σε λάθος εποχή

κατεβαίνουμε στις κατακόμβες
γύρω μας χιλιάδες νεκροί μας τραγουδούν
..λένε πως άμα πλησιάσεις πολύ κοντά στον κόσμο τους
σου μιλάνε κιόλας

δεν ξέρω εγώ από αυτά
εγώ μονάχα ακολουθώ εσένα που τρέχεις μπροστά


όλο κάτι τέτοια περίεργα παιχνίδια παίζουμε
και γύρω μας τόσο πυκνό και φθονερό τ' ολόμαυρο σκοτάδι
κι εσύ μου΄πες έκλεψες τον ήλιο για να στολίσεις τα μαλλιά σου

κι επιμένεις ο Έρωτας είναι Επάνασταση
κι εμείς τι κάνουμε εδώ κάτω; σου λέω
κι εσύ γελάς
δυνατά, μ' ένα απαίσιο γέλιο, βροντερό
γκρεμίζονται οι τοίχοι, πέφτουν πέτρες

ακούω τη φωνή σου που απομακρύνεται γελώντας
και λέγοντας: καημένη, τι ξέρεις εσύ απο Επαναστάσεις;


..ξέρω από έρωτα, ψιθυρίζω
μα δε μ' ακούς πια
δε μ' ακούει κανείς,
μονάχα οι νεκροί

10 σχόλια:

  1. Πόσο με εκφράζουν πάντα τα μικρά σου γράμματα στο τέλος...

    Εξαιρετικό όλο, νομίζω το δεύτερο καλύτερό μου! (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το πρώτο πιο είναι; (:

    τα μικρά γράμματα στο τέλος είναι τ' αγαπημένα μου πάντα..σα να γράφω ό,τι γράφω, μόνο για να γραφτούν κι αυτά στο τέλος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε προφανώς το κύμινο, μοσχοκάρυδο και κόκκινο πιπέρι (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Merikes fores ta loyia einai peritta k ena mono xamoyelo s arkei alla afou dn se exw konta mou k prospa8w na se katalabw na se fantastw ap'to pc ti na kanw perimenw k upomenw yia ena s fili k mias k auto pote dn 8a'r8ei yia (στείλε μήνυμα) aut
    Παρουσιάστηκε σφάλμα.
    se (στείλε μήνυμα) aya
    Παρουσιάστηκε σφάλμα.
    1:03amΕγώ
    sto skotadi perimenw monos k erhmos tous ponous upomenw,,, me skies suxna paleuw psaxnotas yia liyo fws pou mporei na ein to stoma s an8os k auyerinos parola auta mono paixnidia fanstasias einai molis teleiwsw auth tn mnhmh tpt , skonh k aeras 8a uparxei... ola auta estw yia liyo mporoun omws na alla3oun... yiati? ena xamoyelo s mono arkei... =/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αγαπητέ ανώνυμε, προσπαθώ να βγάλω άκρη από αυτά που λες(κατι συνέβη στο σχόλιό σου μάλλον)..
    παρόλα αυτά, θα σταθώ σ' αυτό το "γιατί;" στο τέλος..νομίζω κι εγώ για ένα "γιατί;" γράφω πάντα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Tipota den exei sumbei.H dunamh enws xamoyelou...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχει αξία το σκοτάδι αν δεν μπορείς να δεις την ανατολή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η δύναμη ενός χαμογελου μπορεί να κάνει πολλά όντως (:


    κανονικά θα έλεγα πως όχι..άλλωστε τι αξία έχει το άσπρο αν δεν υπάρχει μαύρο..αλλά και πάλι, γιατί να χρειαζόμαστε άλλα πράγματα για να δώσουμε αξία σε αυτά που έχουμε;
    δεν ξέρω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Colours are that hold us up against the wall...

    ΑπάντησηΔιαγραφή