κάποιος μου είπε: "μην αργείς..ίσως να ειν' αυτή η τελευταία βραδυά της γης.."



Δευτέρα, 30 Μαΐου 2011

*not like you do

" Θέλησες ποτέ να γίνεις συνηθισμένος; Μη με ρωτήσεις σε τι εγκειται το συνηθισμένο και τι το οριζει.
Μόνο πες μου, θελησες ποτε να εισαι σαν τους αλλους; Αν οχι τοτε δε θα με καταλαβεις.
Διοτι καθε μερα που περναει εγω θελω μονο αυτο. Να ειμαι οπως ολοι, να μη σκεφτομαι, να μη αισθανομαι. Κουραστηκα απ' την πολυπλοκοτητα και το να δινεις παντα - ασχετο αν παιρνεις εστω και λιγα - φιλε μου, ειναι κουραστικο κι αυτο, θα ελεγα. Τα συναισθηματα. Ναι με κουρασαν κι αυτα. Αλλωστε τι προσεφεραν ετσι κι αλλιώς;
Νομιζω τον βαρεθηκα τον κοσμο σας. Καιρος να επιστρεψω στον πλανητη μου. Εκει ξερεις, μπορεις να ερωτευτεις μια πεταλουδα και να μη σου πει πως "αυτο δε συνηθίζεται". Μπορεις να ξυπνας το βραδυ και να κοιμασαι το πρωι, μπορεις να γελας συνεχεια αν θελεις, μπορεις να κλαις χωρις να ντρεπεσαι. Νομιζω μπορεις ακομα και να .. αγαπας. Ναι, ναι, αν θυμαμαι καλα, εκει μπορεις να αγαπας διχως ορια. Και κανεις δε θα σου φωναξει "οχι αλλο". Μπορείς να λες λέξεις όπως "νιώθω", "αισθάνομαι", "αγγίζω", "ματια", "ψυχή" και κανεις να μη σου λεει "ρομαντικούρες" - γινομαι αντιποιητικος, το ξερω - Ναι ειναι ωραια εκει, για μένα. 
Δεν υπάρχει συγκεκριμένο μονοπάτι για να φτάσεις στον πλανήτη αυτόν - για να πω την αλήθεια θα προτιμούσα να μη με ακολουθήσεις καν - ο δρόμος απλά χάνεται ανάμεσα στ' αστέρια.. Το μόνο που μπορείς να κάνεις αν κάποτε θελήσεις να με βρεις είναι να ψιθυρήσεις το όνομα μου, έτσι που να τ' ακούσεις μόνο εσύ.
Εσύ, μικρό μου αστέρι, το ξέρεις πως φέυγω, ελπίζοντας μονάχα να με ζητήσουν κάποτε πίσω. Τα δυο μικρά μου ηφαίστεια κι εκείνο το κόκκινο τριαντάφυλλο, με τα τόσα αγκάθια."


μικρός πρίγκιπας



(δεν ξέρω γιατί πάντα θέλω να μιλάω μέσα από εσένα.. ίσως γιατί κι εγώ περιπλανιέμαι όπως εσύ, ανάμεσα στα αστέρια.. ή και όχι)

2 σχόλια:

  1. "Κι αν τύχει και περάσετε απο εκεί σας ικετεύω μη βιαστείτε, περιμένετε λίγο κάτω απ' τ' αστέρι. Αν κάποιο παιδί λοιπόν σας πλησιάσει, αν γελάει, αν έχει χρυσαφένια μαλλιά, αν δεν απαντάει στις ερωτήσεις σας, θα καταλάβετε αμέσως ποιός είναι. Τότε κάντε μου σας παρακαλώ τη χάρη, μη μ'αφήσετε τόσο λυπημένο: γράψτε μου γρήγορα πως ξαναγύρισε..."

    (οι απαντήσεις σε ό λ ε ς τις ερωτήσεις κρύβονται μέσα στο μικρό πρίγκιπα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ω! το εχω διαβασει (:

    νομιζω ο μικρος πριγκιπας θα παραμεινει ο μονος αληθινος πριγκιπας για μενα..και πραγματι μεσα απο αυτον, παντα καταληγω να σκεφτομαι πιο απλα κι αυτο βοηθαει..πολυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή