κάποιος μου είπε: "μην αργείς..ίσως να ειν' αυτή η τελευταία βραδυά της γης.."



Πέμπτη, 26 Μαΐου 2011

*if I could change, I hope I'll never know

.

Δεν είναι πως δε σ' αγαπώ, είναι που κουράστηκα να μην καταλαβαίνεις


αλλάζω..μέρα με τη μέρα σου μοιάζω και πιο πολύ
και σε τούτη τη χαμένη μάχη
επιμένω να προσποιούμαι πως είμαι εγώ ακόμα


εγώ να φύγω; μάλλον εσυ θα ανοίξεις το δρόμο της φυγής
το ξέρω πως μια μέρα θα εξαφανιστείς, όπως έκαναν όλοι
κι αναρωτιέμαι γιατί να μη μπορώ να φύγω πρώτη


μ' ακούς κι απόψε μα ξέρω πως δε θα καταλάβεις
σου είχα πει μια μέρα να με κοιτάς στα μάτια
κι εσύ έμεινες να κοιτάς τις κόρες και να ρωτάς γιατί αλλάζουν χρώμα

άραγε, έκρυβα πάντα τόσο καλά τα δάκρυα
ή μήπως εσύ ποτέ δεν κοίταζες εμένα;

..δεν είναι αγάπη αυτό που ζούμε..









(Τα βράδια δε μπορώ ποτέ να κοιμηθώ, περπατάω ώρες αμέτρητες στο σαλόνι κι αναρώτιεμαι τάχα τι όνειρα να βλέπεις τούτες τις ώρες..)

2 σχόλια: