κάποιος μου είπε: "μην αργείς..ίσως να ειν' αυτή η τελευταία βραδυά της γης.."



Πέμπτη, 19 Μαΐου 2011

*..και πήγαν χαμένα

Φτάσαμε
Σταμάτησες να μου κρατάς το χέρι
Η πινακίδα λίγο πιο μπροστά γράφει " Αδιέξοδο "

Ωραία.

Φτάσαμε.
Τέλος διαδρομής;
Και πίσω απ' την ταμπέλα;

Ναι σωστά.
Ξεχάσαμε τα παπούτσια σπίτι.
Όχι, όχι έχεις δίκιο.
Που να πάμε έτσι, ξυπόλυτοι στ' αγκάθια.

(τρεις μήνες μετά..)

Φτάσαμε εδώ και καιρό
Το ξέρω πως το ξέρεις
Συγγνώμη, μη θυμώνεις.
(να θυμηθώ να μην ξαναζητήσω συγγνώμη)


(ένα μήνα μετά..)

Πρέπει να φύγω.
Θα έρθεις;
Ξέρεις πως δε μπορώ να σ' αφήσω εδώ.

Όχι δε μπορώ και το ξέρεις.

(μια βδομάδα μετά..)

Σε παρακαλώ
μη με κάνεις να σε παρακαλέσω
μη με αναγκάσεις να σου πω ξανά
όσα έχω ξαναπει

Κουράστηκα
κάθεσαι δίπλα στην πινακίδα και δε μιλάς.

Γιατί δε μου μιλάς;
Με τρομάζεις..

Μίλα μου, σε παρακαλώ.

Δε με κοιτάς πια
Κάθε μέρα ψάχνεις στο χάρτη
Να δεις πού κάναμε λάθος.

Άκουσε με.
Δεν κάναμε λάθος, δεν κάναμε.
Γιατί δε μπορείς να το πιστέψεις;

(μια  μέρα μετά..)

Έλα μαζί μου, έλα
Μη μου το κάνεις αυτό
Έλα, σε παρακαλώ έλα

(μία ώρα μετά..)

Κοίτα με..
Θα φύγω
Φεύγω..
Φεύγω
Μ' ακούς;






(θα σβήσω το φως κι απόψε, ξέρω πως πάντα βρίσκεις το δρόμο στο σκοτάδι, όταν κλείνεις τα μάτια)

2 σχόλια: