κάποιος μου είπε: "μην αργείς..ίσως να ειν' αυτή η τελευταία βραδυά της γης.."



Πέμπτη, 7 Απριλίου 2011

gravity*

Να που μας κατάντησαν, να νιώθουν πεζοί οι ποιητές
κι ο λόγος; Η ουτοπία των λεγόμενών τους.
Η μαγεία, ο ρομαντισμός, τα όνειρα
Εγκλήματα ποινικά - τα περισσότερα εν βρασμώ ψυχής φυσικά -
μα χωρίς ελαφρυντικά στην περίπτωσή μας
κι οι ποινές; ..αιώνιο σκοτάδι, μη αποδοχή, μοναξιά, παγωνιά, χάος, αβεβαιότητα
Όχι, όχι, κάνεις λάθος, δεν τοποθετούν αυτοί τους εαυτούς στο κελί,
δε φοράνε στους εαυτούς τους αλυσίδες
εκείνοι μαθαίνουν να πετούν και στα πιο ισχυρά μποφόρ
κυρίως μαθαίνουν να πετούν ώσπου να βρεθεί κάποιος να τους πει
πως ψηλά στον αέρα υπάρχουν μόνο ελάφρομυαλοι κι αλλοπαρμένοι
Εχτές μου είπες κι εσύ να πάψω να ονειρεύομαι
ποιος; εγώ.. και μου το 'πε ποιος; εσύ!
αν είναι δυνατόν..εσύ που ξέρεις πως γεννήθηκα για να υπηρετώ τα όνειρα
εσύ μου είπες χτες μόλις να κόψω τα φτερά μου
να τα ψαλιδίσω αλύπητα, να σκάψω ένα λάκκο στον κήπο και να τα θάψω
Ο κόσμος ζει για το τώρα μου είπες, ο κόσμος βαδίζει στο φως μου είπες
ο κόσμος διανύει μια σκληρή πραγματικότητα
Κι εσένα η θέση σου είναι εκεί, στο πλάι του
Μα φίλε μου, εγώ είμαι στο πλάι του
για να ξέρεις, ο πραγματικός κόσμος είναι όπως τον ονειρεύομαι εγώ
κι όχι όπως τον έφτιαξες εσύ - έστω για εμένα -
Ένας έπαψε κάποτε να ονειρεύεται
ένας έπεισε μερικούς ακόμα πως τούτο ήταν το σωστό
ένας έγινε απάνθρωπος και να, να που φτάσαμε

Το ξέρω, είμαι αφελής, το ξέρω, πετάω επικίνδυνα ψηλά
ονειρεύομαι κάθε ώρα, κάθε λεπτό που περνάει, κι αυτό το ξέρω
Μπορεί να σου φαίνεται ανόητο, αλλά αυτός είναι ο δικός μου τρόπος για να σώσω τον εαυτό μου
- ή ό,τι έχει απομείνει από αυτόν, ό,τι δε χάρισα από εδώ κι από κει -
Μη νομίζεις πως τα όνειρα είναι πιο εύκολα
χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια να χτίζεις ενώ όλα γύρω γκρεμίζονται
να κλέβεις απ' το μάυρο χρώμα και να ζωγραφίζεις πίνακες
να χαμογελάς ενώ στο πάτωμα τα πόδια σου πατούν σπασμένα γυαλιά
Μα λες πως προσπαθείς τουλάχιστον

Καληνύχτα Κεμάλ..αυτός ο κόσμος θα αλλάξει κάποτε
- τουλάχιστον εγώ αυτό λέω στον εαυτό μου για να μπορεί να κοιμάται τα βράδια -

1 σχόλιο: