κάποιος μου είπε: "μην αργείς..ίσως να ειν' αυτή η τελευταία βραδυά της γης.."



Δευτέρα, 7 Μαρτίου 2011

*ο τελευταίος σταθμός

τους πίεσα μου είπαν
πνίγηκαν
ασφυκτιούσαν
λυπάμαι
ο αέρας ήταν λίγος
το ξέρω
λίγος για όλους
μερικές κοφτές ανάσες
που να ήξερα οτι θα τους κόστιζαν
Τόσο
πίεζα πολύ λένε
πίεζα τις καταστάσεις
τους εαυτούς τους
φταίει μονάχα που ήθελα να
ζήσω
να βρω λίγο χώρο μες στη στενοκοπιά
μια γωνίτσα και για μένα
να ακουμπήσω
να ξαποστάσω
δίπλα τους
λυπάμαι
υπήρξα εγωίστρια
το ξέρω
ήθελα να προλάβω να τους τα δώσω
όλα εγώ
ήθελα να είμαι πάντα
εκεί εγώ
ήθελα να είμαι μοναδική
εγώ
λυπάμαι




νομίζω το κλειδί είναι να ξέρεις πότε να φεύγεις..
ήρθε η στιγμή, έφτασε η ώρα, αντίο..

9 σχόλια:

  1. Λυπάσαι; Φτηνή δικαιολογία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δικαιολογία;
    ..λυπάμαι..πραγματικά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η πληγή, η πληγή μας φέρνει την λύπη.
    Η πληγή που μας στοιχειώνει.
    Εκείνο
    το
    βαθυ
    σκουροχρωμο
    αθλιο
    απανθρωπο
    αποκαρδιωτικό
    συναισθημα, η πληγή.
    Λυπάμαι γιατί πληγώθηκα.
    Λυπούμαστε μόνο γιατί πληγώθηκε
    η αγκάλη μας.
    Η αγκαλιά μας...
    Το μέρος που κουρνιάζουν τα συναισθήματα για αυτούς που μας πληγωσαν.

    Θα κλείσω την αγκαλιά μου.
    Να μην σεργιανισουν πια αλλα συναισθηματα.
    Ούτε καν δικά μου.
    Άλλωστε ποτέ δεν ενδιαφέρθηκα για τα συναισθηματα μου.
    Αυτα τρεφοντουσαν απο των αλλων.
    Των αλλων τα πανεμορφα, τοσο γαργαρα, συναισθηματα.
    Κλεινει.
    Τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ λυπάμαι, γιατί τα συναισθήματά μου πλήγωσαν τους άλλους. Γι' αυτό λυπάμαι. Γι' αυτό πονάω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βρες τη λύτρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έζησες μέσα σε όλο αυτό που περιγράφεις ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πάντα μέσα σε όλο αυτό ζω..ίσως κάποια στιγμή το πάθημα μου γίνει μάθημα, μέχρι τότε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εάν έζησες και εάν έζησες μέσα από ό,τι έζησαν οι άλλοι μην μετανιώνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή