κάποιος μου είπε: "μην αργείς..ίσως να ειν' αυτή η τελευταία βραδυά της γης.."



Τρίτη, 18 Ιανουαρίου 2011

*a place in the sky

Υπάρχει ένα κάστρο κάπου μακριά
απάνω σε ένα σύννεφο
Έφτιαξα μια σκάλα σήμερα
λέω να ανέβω -
μόνο που είναι λεπτό το σχοινί
δεν ξέρω αν θα μ' αντέξει
Είναι που κουβαλάω πολλά μαζί μου,
πάντα, μα πιο πολύ σήμερα.
Είναι κι εκείνες οι σκέψεις
που κάνουν το φορτίο ασήκωτο.
Κάπως σκοτεινές και μουντές
Μια καταιγίδα στο κεφάλι μου.
Νομίζω πλημμύρισε το μυαλό μου
μούσκεψαν κάποια όνειρα
και κάτι παλιές αναμνήσεις
τις ξέβρασε το νερό
Δεν ήθελα να τα θυμηθώ ξέρεις
Απλά πλησίασες πολύ κοντά
ξεπέρασες τα όρια
έσπασες τα ξόρκια
κακώς, πολύ κακώς.
Βραχυκύκλωσε το σύστημα
έπεσαν οι ασφάλειες
- ανέβηκαν οι ανασφάλειες πάλι -
και με κουράζουν
γιατί δεν έχω χρόνο να μου μιλήσω σήμερα
δεν προλαβαίνω να μου πω "ησύχασε"
δε μπορώ καν να σου ψελλίσω φύγε
Κάηκαν όλες οι λάμπες
- σχεδόν σκοτάδι -
εκτός από μια που
αναβοσβήνει ασθενικά.
Άντε να βρω τώρα τρόπο
να αντικαταστήσω το βολφράμιο
χωρίς να την κάνω θρύψαλα.

Και θέλω να βρω χρόνο
να ανεβώ και σ' εκείνο το σύννεφο
απομακρύνεται και θέλω να το προλάβω
Μη με κρατάς σε παρακαλώ.
Φύγε.
- ορίστε το είπα -

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου